EN// We present to you a factory, but one unlike anything you've seen before. The scope of this project was to create the visual identity for Fábrica Digital, a fully digital and humanized platform that stands out by offering a complete experience when it comes to parties. In addition to providing convenience and organization in one place, Fábrica de Ingressos aims to inspire community participation in caring for the planet, turning environmental help into something practical and fun. Our challenge was to translate the entire ecosystem of the Factory into a young, modern, and highly distinctive visual identity.
-
PT// Apresentamos a vocês uma fábrica, mas uma fábrica diferente do que vocês já viram. O escopo desse projeto foi criar a identidade visual da Fábrica Digital, uma plataforma totalmente digital e humanizada, que se destaca por oferecer uma experiência completa no que diz respeito a festas. Além de proporcionar facilidades e organização em um só lugar, a Fábrica de Ingressos visa inspirar a participação da comunidade no cuidado com o planeta, transformando a ajuda ambiental em algo prático e divertido. E nosso desafio foi traduzir todo o ecossistema da Fábrica em uma identidade visual jovem, moderna e cheia de personalidade
Follow Us: @taticastudio
Client: Fabrica Digital | Service: Brand Identity | Year: 2024 | Creative Direction: Paulo Barbosa | Design: Jean Rosa and Paulo Barbosa | Strategy: Paulo Barbosa and Carol Lopes | Illustration: Luan Leite | Motion: Maurício Alves






























